Tuesday, February 3, 2009

Episode 101 - Pilot

Well... So I quess here I am... Like everybody else...

Ένα ακόμη blog που ξεκινά για όλους τους ήδη χιλιοειπωμένους λόγους

Ένα blog στο οποίο σίγουρα δεν θα πω κάτι καινούριο, ούτε κάτι πρωτότυπο... Τα ίδια που απασχολούν όλους, ίσως και με τα ίδια λόγια...

Έχει πολύ καιρό που ήθελα να αρχίσω να γράφω και εγώ αλλά πάντα κολλούσα στον ΄πρόλογο', τι θα πρωτοπώ, πως θα το ονομάσω, τι ταυτότητα θα μου δώσω, σε τι στυλ θα γράφω... Θα είναι dark και καταθλιπτικό, ή θα είναι πιο ανάλαφρο και χιουμοριστικό; Θα μιλάω για εμένα και τη ζωή μου ή θα είναι κάπως πιο ουδέτερο και ας πούμε πιο ενημερωτικό for whatever is happening in the world;

Δεν έχω ιδέα... Κάποτε μια γνωστή μου είπε την εξής ατάκα: ''Ανάλυσης - Παράλυσης"...

Σήμερα είναι μια μέρα λίγο πολύ σαν όλες τις προηγούμενες ημέρες της ύπαρξης μου... Ξύπνησα, ήπια καφέ, διάβασα τα mails μου, χάζεψα στον υπολογιστή, έκανα και 3-4 δουλειές... Δεν είναι μια ξεχωριστή μέρα, δε συνέβηκε κάτι συνταρακτικό... Ούτε τις προηγούμενες συνέβηκε κάτι έτσι ώστε να μπορούσα να πω πως έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου που είτε με πλήγωσε είτε με προβλημάτισε είτε με χαροποίησε είτε whatever...

Κάποτε οι αφορμές και οι αιτίες μπορεί να είναι και πιο χαζές αλλά και πιο deep από όσο γνωρίζουμε... Κάποτε we just have to embrace την όποια αυθόρμητη και αβίαστη σκέψη μας χωρίς πολλά πολλά... Answers will come eventually - or not...

Δεν μου αρέσει να φιλοσοφώ ούτε να υπεραναλύω... Ή μαλλον εξαρτάται από τη διάθεση μου... Δεν έχω ιδέα...

Απλά το πήρα απόφαση μάλλον... Σαν επιφοίτηση μου ήρθε πως μου έλειψε να ακούσω το τραγούδι Talk Show Host των Radiohead (λατρεμένοι) και κάπως έτσι με γρήγορες κινήσεις άνοιξα το blog και άρχισα να γράφω όλες τις πιο πάνω ασυναρτησίες...

This is not an introduction of myself but in a way it is...







3 comments:

  1. OOOoo koumera mou poliagapimeni kalwsorises!!!! have fun!

    ReplyDelete
  2. Welcome to the club!

    Καλή αρχή και όμορφες δημιουργικές στιγμές που θα τις μοιράζεσαι μαζί μας!

    ReplyDelete